Известие

Collapse
No announcement yet.

Мнения за 33?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Мнения за 33?

    Момци и моми - моля ви дайте обективни мнения за тез коли , че съм се насочил към 1-2 такива...
    Кажете слаби страни?
    Откъм ламарини къде обикновено гният?
    Мотор ,съединител , спирачки , скорости и Т.Н.
    Колите , които гледах са карбуратори, боксер мотор.

  • #2
    Здрасти,

    Кажи кои години са колите които си гледал. Така ще получиш най-точен отговор
    Иначе този автомобил си е емоция!

    Поздрави.

    P.S. До колкото знам всички 33ки са боксери (без дизелите... както ми обясниха)
    Alfa Romeo 33 1.7 i.e. '89

    Comment


    • #3
      Ako не греша след 1991 година са поцинковани и ако не е удряна не гният. По принцип са доста здрави като окачване и доста ефтини за поддръжка
      Най добре ще ти помогнат Bobi_33 и Lisan ot foruma - те са спецове по боксер двигатели и 33-ки.

      П.П. Провери как влизат скоростите - там им е слабо място - ама и те са поправими
      2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
      CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

      Comment


      • #4
        А

        Насочи се към инжекционите-по удачни са.Иначе зависи много на какъв екземпляр попаднеш.Естествено е ,че ако се излъжеш с някоя алфа на състезател няма да си много очарован.Мойта я карам вече почти 3 години и няма за какво да съжалявам,така че ако попаднеш на читава я взимай.Двигателите са мощни и пъргави,окачването е стабилно,а след 91г. купетата са поцинковани така че за ръжда може и да забравиш.Успех в начинанието и дано се оборудваш и ти с една 33-ка!
        sigpic
        Alfa Romeo 33 1.5iE-EX
        BMW E30
        BMW E36

        Comment


        • #5
          Ако искаш да и слагаш газ по-добре е да с карбуратори.Аз карам такава и съм много доволен.А при Боби33 и Сашо ще получиш точна информация за всичко свързано с Алфа33.Чакаме да станеш един от нас и УСПЕХ

          Alfa33 1.3 90г.Alfa33 1.5 93г.Alfa33 1.4 94г.Alfa146 1.4TS 97г.Alfa146 1.8TS 99г.Sprint 1.5 78г.Аlfa33 1.7 4x4 91г Sprint 1.7 16V 83г.Alfa145 1.3 96г.Alfa156 2.0 99г.147 1.6 03г.145 2.0 Alfa159 1,9 JTD Ti

          Comment


          • #6
            Re: А

            Първоначално публикувано от Grozdan
            Насочи се към инжекционите-по удачни са.Иначе зависи много на какъв екземпляр попаднеш.Естествено е ,че ако се излъжеш с някоя алфа на състезател няма да си много очарован.Мойта я карам вече почти 3 години и няма за какво да съжалявам,така че ако попаднеш на читава я взимай.Двигателите са мощни и пъргави,окачването е стабилно,а след 91г. купетата са поцинковани така че за ръжда може и да забравиш.Успех в начинанието и дано се оборудваш и ти с една 33-ка!
            За купето много грешиш Поцинкована 33-ка не съществува.За да няна ръжда трябва да е внос от Италия. За инжекцията малко грешиш. Гледам караш с 1.5 мотор джетроник инжекция. Не виждам нищо хубаво в тази инжекция, което да е предимство пред 2 двойни карбуратора. Особено във вървенето, като разход със сигурност е малко по-добре, но нищо повече като предимство.
            Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

            Comment


            • #7
              Излиза, че въпроса за инжекция или карбуратори си е въпрос най- вече на предпочитания, или на стечение на обстоятелствата.На мен съвсем скоро ми бе влязла муха да си слагам карбуратори на мойта 33-ка.Но Lisan ме посъветва да не го правия и някак си за сега успя да ме убеди(поне за сега )Но определено съм страшно доволна от мойта инжекциийка и си я карам с кеф (стига да няма проблеми с паленето...а вече няма )
              А относно гниенето Bobi 33 да си виждал ръжда някъде по мойта ?)...като изключим по одрасканото от небрежно паркиране
              На мен лично Алфа 33 ми дава страшно много тръпка и густо да си я карам

              Аlfa e passione - 155 2.0 SUPER 143bhp '94 / ex 33 1.3 iEL 90bhp '93 & 1.5 iE 105bhp '91
              Втора национална среща на 155

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от milenamr
                Излиза, че въпроса за инжекция или карбуратори си е въпрос най- вече на предпочитания, или на стечение на обстоятелствата.На мен съвсем скоро ми бе влязла муха да си слагам карбуратори на мойта 33-ка.Но Lisan ме посъветва да не го правия и някак си за сега успя да ме убеди(поне за сега )Но определено съм страшно доволна от мойта инжекциийка и си я карам с кеф (стига да няма проблеми с паленето...а вече няма )
                А относно гниенето Bobi 33 да си виждал ръжда някъде по мойта ?)...като изключим по одрасканото от небрежно паркиране
                На мен лично Алфа 33 ми дава страшно много тръпка и густо да си я карам
                Ако по твоята няма ръжда това не значи ,че купето е поцинковано.
                Никого не задължавам с мненията си.просто се опитвам да дам вярна информация, която да бъде полезна на всички.
                Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                Comment


                • #9
                  Да, 33-ките не са поцинковани. Тази практика Алфа я въвеждат някъде в средата или края на 1992, като първия модел с поцинковано купе мисля, че е 155-цата.
                  Колкото до самата 33 - това май е последната истинска Алфа преди да започне ерата "ФИАТ" ... не че искам да кажа нещо лошо за фиатовите Алфи, но няма истински алфист с който да съм говорил (не че са чак толкова много де...), който да се възхищава и да обича моделите, правени от ФИАТ. Та да кажа за колата де - 33-ката е страшно подвижна и пъргава кола. Дори най-малките кубатури на този мотор му осигуряват параметри, на които завиждат 90% от модерните производители. Както беше писал един авто-мото журналист : "Алфа 33 е една от много малкото коли на пътя, с които бих се захванал да се заяждам" ... В общи линии 33-ката е колата, осигуряваща ти "pure emotion". Аз имах 155, и все още твърдя, че тя е страхотен автомобил - откъм управление, комфорт и возия. Но 33-ката ми дава такова усещане, което напълно да обясни израза "Cuore sportivo", и оставя далеч назад да й дишат праха тачени возила от известни марки.
                  Ама по-пълно за плюсовете и минусите да се изкажат дългогодишните собственици на тая страхотия...
                  А ако все пак си решил да вземеш 33, обади се да те заведа при баш-майстора да те светне в какви води ще нагазиш
                  155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                  Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                  Comment


                  • #10
                    Не мога да се сдържа, и ще препоръчам нещо.

                    http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=8719

                    Не знам дали човека я е продал, но за мен това е най- лачената (поне на външен вид ) 33-ка която съм виждал някога. Ехх да беше 1.7 16в, щях да си имам вече 2 Алфи.
                    Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                    ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Alfa User
                      Да, 33-ките не са поцинковани. Тази практика Алфа я въвеждат някъде в средата или края на 1992, като първия модел с поцинковано купе мисля, че е 155-цата.
                      Колкото до самата 33 - това май е последната истинска Алфа преди да започне ерата "ФИАТ" ... не че искам да кажа нещо лошо за фиатовите Алфи, но няма истински алфист с който да съм говорил (не че са чак толкова много де...), който да се възхищава и да обича моделите, правени от ФИАТ. Та да кажа за колата де - 33-ката е страшно подвижна и пъргава кола. Дори най-малките кубатури на този мотор му осигуряват параметри, на които завиждат 90% от модерните производители. Както беше писал един авто-мото журналист : "Алфа 33 е една от много малкото коли на пътя, с които бих се захванал да се заяждам" ... В общи линии 33-ката е колата, осигуряваща ти "pure emotion". Аз имах 155, и все още твърдя, че тя е страхотен автомобил - откъм управление, комфорт и возия. Но 33-ката ми дава такова усещане, което напълно да обясни израза "Cuore sportivo", и оставя далеч назад да й дишат праха тачени возила от известни марки.
                      Ама по-пълно за плюсовете и минусите да се изкажат дългогодишните собственици на тая страхотия...
                      А ако все пак си решил да вземеш 33, обади се да те заведа при баш-майстора да те светне в какви води ще нагазиш
                      Колега тука силно се убърка 33 е най скапания модел на алфа и хич не е истинска алфа Са да не ме нападнете ама тва си е факт Знаете че съм мноо фен на 33-ката ма тя хич не е успешен модел

                      Слушайте адаша кво ви приказва той знае кво говори
                      Аз искам да добавя детските болести на 33-ката - например скоростната кутия има доста бъгове и ядове.
                      Инжекционите са добре като изключиме проблемите с дебитомерите (заради годинките) и един инжекцион наречен джеттроник който е абсолютен кенеф и както беше писал някъде адаша по добре карбуратори от този вид инжекцион
                      Карбураторите пък сами по себе си са доста капризни и искат да си намерите истински майстор който да ги центрова
                      Ходовата част на 33 като цяло е много здрава, обаче не забравяйте на колко години са тези коли като ги купувате.
                      За ръждата обикновенно 33-ките ръждясват първо при капачката на резервоара така че там е мястото от където да почнете оглед на купето
                      Като стойка на пътя - 33-ка в перфектно състояние има невероятно стоене на пътя неповторимо
                      Сега за моторите - боксерите са много здрави мотори, обаче много често собствениците им е....т м....а с некачественни масла и нередовна смяна - така че като купувате боксер ако неискате да го ремонтирате по-добре слушайте внимателно мотора и гледайте да чувате само инжекторите или както съм казвал винаги боксера трябва да тиктака като часовник

                      Тва е от мен
                      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                      sigpic
                      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Bobo
                        Първоначално публикувано от Alfa User
                        Да, 33-ките не са поцинковани. Тази практика Алфа я въвеждат някъде в средата или края на 1992, като първия модел с поцинковано купе мисля, че е 155-цата.
                        Колкото до самата 33 - това май е последната истинска Алфа преди да започне ерата "ФИАТ" ... не че искам да кажа нещо лошо за фиатовите Алфи, но няма истински алфист с който да съм говорил (не че са чак толкова много де...), който да се възхищава и да обича моделите, правени от ФИАТ. Та да кажа за колата де - 33-ката е страшно подвижна и пъргава кола. Дори най-малките кубатури на този мотор му осигуряват параметри, на които завиждат 90% от модерните производители. Както беше писал един авто-мото журналист : "Алфа 33 е една от много малкото коли на пътя, с които бих се захванал да се заяждам" ... В общи линии 33-ката е колата, осигуряваща ти "pure emotion". Аз имах 155, и все още твърдя, че тя е страхотен автомобил - откъм управление, комфорт и возия. Но 33-ката ми дава такова усещане, което напълно да обясни израза "Cuore sportivo", и оставя далеч назад да й дишат праха тачени возила от известни марки.
                        Ама по-пълно за плюсовете и минусите да се изкажат дългогодишните собственици на тая страхотия...
                        А ако все пак си решил да вземеш 33, обади се да те заведа при баш-майстора да те светне в какви води ще нагазиш
                        Колега тука силно се убърка 33 е най скапания модел на алфа и хич не е истинска алфа Са да не ме нападнете ама тва си е факт Знаете че съм мноо фен на 33-ката ма тя хич не е успешен модел

                        Слушайте адаша кво ви приказва той знае кво говори
                        Аз искам да добавя детските болести на 33-ката - например скоростната кутия има доста бъгове и ядове.
                        Инжекционите са добре като изключиме проблемите с дебитомерите (заради годинките) и един инжекцион наречен джеттроник който е абсолютен кенеф и както беше писал някъде адаша по добре карбуратори от този вид инжекцион
                        Карбураторите пък сами по себе си са доста капризни и искат да си намерите истински майстор който да ги центрова
                        Ходовата част на 33 като цяло е много здрава, обаче не забравяйте на колко години са тези коли като ги купувате.
                        За ръждата обикновенно 33-ките ръждясват първо при капачката на резервоара така че там е мястото от където да почнете оглед на купето
                        Като стойка на пътя - 33-ка в перфектно състояние има невероятно стоене на пътя неповторимо
                        Сега за моторите - боксерите са много здрави мотори, обаче много често собствениците им е....т м....а с некачественни масла и нередовна смяна - така че като купувате боксер ако неискате да го ремонтирате по-добре слушайте внимателно мотора и гледайте да чувате само инжекторите или както съм казвал винаги боксера трябва да тиктака като часовник

                        Тва е от мен
                        Колега какво му е доброто на карбораторите -разхода с карборатори не пада под 13/15 бензин градско а на газ е 2л пове4е непрекъснато се запушват от скапания бензин и трябва да се чистят- дори най скапаната инжекция харчи 3/5л по малко и работи по равномерно и спокойно.Ходовата част на 33 е най- здравата от всички правени досега дори все още се движат Алфи с не сменяни амортесьори и шарнирни болтове.Ремонта на предно и задно окачване(без амортесьори)излиза не пове4е от 250лв и караш 3/5г без проблеми.Не удряна 33 не ръждясва.Всеки който има 33 е свикнал с прословутите кофти скорости-така 4е не им прави впечатление.Боксер моторите са най -доброто нещо в тази Алфа-тука си прав.Кажете къде е вашия сервиз или на адаша ви за да ми погледнете колата?
                        Не се Заяждам-Просто изразявам Мнение!!!Alfa Romeo 145 1.4

                        Comment


                        • #13
                          Колега какво му е доброто на карбораторите -разхода с карборатори не пада под 13/15 бензин градско
                          сигурен ли си че разхода им е толкова или нещо колата не е Фред,девета година карам такава кола(мотор) и несъм забелязал да е повече от 11 градско с каране около 100

                          Comment


                          • #14
                            Аз имам 33 1.7 от 4 години.
                            Проблема с бъгливата скоростна кутия Бобо го каза.
                            От 3 месеца започна да ми корозира около капачката на резервоара. смятам да му видя сметката напролет

                            Що се отнася до окачването.. хм. Тез тампони с кагер на маферсона хич ми не вдъхват доверие. Да не говорим, че долния лагер понастоящем се прдлага в неговия си пластмасов туркиш вариант и кара по два-три месеца.

                            Дръжките на вратите ... особено на шофьорската се откачат бая често.Може би се дължи на моя технически гении, а може би на смотаната кнструкция. Справка - сваляте тапицерията и виждате гениалността в действие.

                            Що се отнася до вървеж.... със читави амортисьори и поддържан двигател ехеееей! може да надмине доста представители от класа. За възрастта си

                            Но никога не забравяйте:

                            Немската кола си е немска кола! Немците знаят как се првят коли! Мани ги теа 33-ки
                            Alfa 33 IE 1.7 8v 1993

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Romborak
                              Колега какво му е доброто на карбораторите -разхода с карборатори не пада под 13/15 бензин градско а на газ е 2л пове4е непрекъснато се запушват от скапания бензин и трябва да се чистят- дори най скапаната инжекция харчи 3/5л по малко и работи по равномерно и спокойно.
                              Ако прочетеш по-внимателно ще разбереш точно от какво са по-добри карбураторите И не настроени карбуратори карани на газ се запушват харчат и незнам си кво тва е ясно !

                              Първоначално публикувано от Romborak
                              Ходовата част на 33 е най- здравата от всички правени досега дори все още се движат Алфи с не сменяни амортесьори и шарнирни болтове.Ремонта на предно и задно окачване(без амортесьори)излиза не пове4е от 250лв и караш 3/5г без проблеми.
                              Не мисля че тука си казала нещо различно от мен

                              Първоначално публикувано от Romborak
                              Не удряна 33 не ръждясва.
                              Тука си в голяма грешка ръждясва си кат стой та гледай

                              Първоначално публикувано от Romborak
                              Всеки който има 33 е свикнал с прословутите кофти скорости-така 4е не им прави впечатление.
                              Е то хубаво ма тука казваме недостатъците на такива дет не са свикнали

                              Първоначално публикувано от Romborak
                              Кажете къде е вашия сервиз или на адаша ви за да ми погледнете колата?
                              Аз правя диагностика на инжекционни такива не съм сервиз Иначе телефона ми го има в общ технически както и на колегата Боби33
                              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                              sigpic
                              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                              Comment

                              Working...
                              X